Обновленный «Пульс» теперь работает и для клиентов таможни

Міндоходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.preview1
   
    Нагадаємо, сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
   
    З 26 тисяч звернень, що надійшли на «Пульс податкової» у 2012 році, переважна більшість стосується роз’яснення окремих питань адміністрування податків та зборів. Власне повідомлень про необхідність врегулювання суперечливих питань у відносинах із податковою службою надійшло близько 2,7 тисяч. На сьогодні успішно розглянуто 99,5% звернень, за результатами службових перевірок вжиті необхідні заходи, про що фахівці податкової служби відзвітували кожному заявнику персонально.
   
    Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
   
    Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

Источник: Пресс Служба ГНС Украины

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.